الموجز
الخميس 19 سبتمبر 2024 06:37 صـ 16 ربيع أول 1446 هـ
أهم الأخبار

هل حاولت هدير عبد الرازق الانتحار؟.. القصة الكاملة

أثارت البلوجر هدير عبد الرازق الجدل من جديد وذلك بعد نشرها صورة ليدها وهي ملفوفة بشاش مما أثار تساؤلات حول محاولتها الانتحار وذلك بعد انتشار مقطع فيديو إباحي لها عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

القصة الكاملة لمحاولة انتحار هدير عبد الرازق

وتصدرت البلوجر هدير عبدالرازق محركات البحث بعد تسريب فيديو فاضح لها بصحبة شاب قالت إنه طليقها وكانت لا تعلم بتصويره لها أثناء زواجها به.

وكتبت البلوجر هدير عبد الرازق عبر خاصية الاستوري في موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: دي 3 مره افشل في اني اروح لربنا، كافره بقا مش كافره فشلت انا مش عارفه هو مش عاوزني اروحله ليه مخلاص انا اتحكم عليا بي الاعدام مع أهل الارض أنا مش عارفه هو أنا عملت ايه استاهل عليه دمار حياتي بالشكل ده انا حياتي اتدمرت ومحدش عندو استعداد يرحم ارحمووووووني.

وأضافت هدير عبد الرازق: كفایه اخبار كذب علي لساني وكفايه توزيع في صور ليا و للفيديو انا المحاوله الرابعه الجايه اقسم بي الي خلقكو لرمي نفسي من برج القاهره عشان اضمن اني همشي من هنا انتو متعرفوش يعني ايه رحمه ولا انسانيه ولا حتي دين محدش حاول حتي يساعدني اني ارجع حقي من الي عمل فيا كده محدش سلط الضوء ليه علي الي عملو فيا كده زي متكلمووو عن فضيحتي

وتابعت عبد الرازق: مهما اكون غلطت انا مستهلش اتفضح بلشكل ده الشخص ده كان جوزي مكنش ما أجرني انا جوزي طلقني وبيتي اتخرب وحياتي اتدمرت مفضلش غير اني انهي حياتي وياريت ربنا ياخدني من عندووو. قبل منا الي احاول للمره الرابعه اعمل كده بالله عليكو كفااااايه.

وتداول مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة مقطع فيديو خادش للحياء للبلوجر هدير عبد الرازق.

وقالت عبد الرازق في مقطع فيديو دفاعًا على نفسها: الشخص الظاهر معايا في الفيديو ده جوزي، أهو اللي كان معايا وأدي الحظاظة اللي في إيده اللي كانت ظاهرة في الفيديو.

أقرا أيضًا:

كانت عايزة تتوب.. القصة الكاملة لـ فيديو هدير عبد الرازق

”لجمع المشاهدات”.. اعترافات البلوجر هدير عبد الرازق بعد القبض عليها بتهمة التحريض على الفسق والفجور