الموجز
الخميس 19 سبتمبر 2024 06:37 صـ 16 ربيع أول 1446 هـ
أهم الأخبار

تفاصيل مثيرة.. حقيقة ارتباط حورية فرغلي وميدو فايد

حورية فرغلي
حورية فرغلي

تصدرت الفنانة حورية فرغلي، التريند، وذلك بعد حلولها ضيفة على برنامج "نجمك مع يارا" والذي تقدمه الإعلامية "يارا أحمد" عبر قناة هي، وكشفت أثناء اللقاء عن علاقتها بالفنان ميدو فايد، وحقيقة ارتباطهما وزواجهما قريبًا.

حقيقة ارتباط ميدو فايد وحورية فرغلي

نفى ميدو فايد، حقيقة ارتباطه من الفنانة حورية فرغلي، وقال أن تلك الشائعة انتشرت بسبب علاقته القوية بها، قائلاً:"ده كلام عادي، وده عشان إحنا قريبين من بعض ونعرف بعض بقالنا سنين من الجزء الأول في حكايات بنات، وبعد كده أنا اشتغلت في المعهد لإني خريج أكاديمية الفنون قسم تمثيل وإخراج، فقربنا من بعض تاني والشغل".

وقالت حورية فرغلي أنها المرة الأولى التي تتعاون فيها مع الفنان ميدو فايد، مُضيفة: "أول مرة نشتغل مع بعض السنادي في المسلسل سيما ماجي وفيلم المدرسة، وفي حكايات بنات كان بيصور مع صبا مبارك مش معايا".

تفاصيل شخصية ميدو فايد في فيلم المدرسة

وكشف ميدو فايد عن تفاصيل شخصيته في فيلم المدرسة، وقال: "كل اللي بيشوفني بكون بلوكات مختلفة ممكن الناس متبقاش مركزة معايا أوي، مرة حالق شعري مرة تخين أو خاسس شوية، حكايات بنات غير الاختيار غير كلبش 2 غير سبع أرواح غير حارة اليهود، المرادي أنا مختلف لوك مختلف شكل مختلف، مع نجمة قد الدنيا مهما أتكلم عنها مش هوفيها حقها على المستوى الإنساني والمستوى الفني".

ووجهت حورية فرغلي رسالة لميدو فايدة مشيدة بموهبته، قائلة:" ميدو فنان تقيل جدًا، وكل الأدوار اللي عملها وكان ممكن يعمل أكتر من كده، بس هو مبيعملش أي حاجة دايمًا بيختار الأدوار الصعبة واللي مالهاش علاقة بيه خالص وأدوار مختلفة عن بعض".

اقرأ أيضًا:

إثارة وتشويق.. تفاصيل المشاهد الأولى في فيلم المدرسة لـ حورية فرغلي

انضمام أبطال وبدء التحضيرات.. تفاصيل جديدة لـ فيلم ”المدرسة” لـ حورية فرغلي